Home

Fantasy...

Okej första dagen sen i onsdags förra veckan som jag är hemma i min lägenhet igen.
Bor praktiskt taget numera ute på Hisingen känns det som, spenderar ju mer tid där än här.
Det känns faktiskt väldigt bra också, är så trött på gamla Partille, har ändå bott här i ja ca 22 år.
Var tvungen att komma hem idag med därför att mamsen skulle ställa sin motionscykel i
min lägenhet eftersom hon själv inte har plats för den hemma nu när hon gör om i vardagsrummet
där. Har även fått tvättat, så nu har man lite rena goa kläder :)

På jobbet är det segt, dålig luft samt att jag hela tiden får sitta och göra en och samma sak
eftersom inga andra i min arbetsgrupp vet hur man gör och det finns aldrig någon tid för
mig att lära upp dom. Men får se till så det sker snart börjar tappa tålamodet!

Har varit riktigt bra väder nu i en vecka, dock är det lite kallare ute nu, men inget regn i alla fall.

Nu är det en ny start med träningen också, började igår, äta rätt och träna, ska gå till gymmet minst 3 ggr i
veckan i alla fall. Det känns ju alltid tufft i början när man hållit upp med träningen ett tag men efterhand
så går allt lättare och man känner sig mycket bättre med sig själv..
Men unna sig lite gott får man ju göra i alla fall på helgen någonting, jag som är ett glassmonster, kan
ju inte missa att ta en sväng förbi triumf på Eriksberg liksom när man e ledig och solen skiner :P

Nej nu ska jag börja packa ny väska att ha med mig till baby, blir borta igen tills nästa vecka.

Här nedan är en bild som baby tog på mig i torsdags... inte välrden bästa men jag gillar den ändå ,
ser nämnligen ut som om jag har något lurt på G..

CIAO!
image90


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback