Fy fan för ....

Jag är så jävla förbannad nu på mitt jobb och dess tjänstemän som inte kan ett skit!
Saken e den att jag är nu sjukskriven, jag träffa en läkare för två veckor sen och fick ett sjukintyg.
Det intyget skulle ju skickas till försäkringskassan, jag trodde att jobbet eller lönekontoret
gjorde sådant! Man ska ju skicka orginalet, eftersom jag aldrig är sjuk så vet jag inte
riktigt hur saker går till.
Så ringde jag försäkringskassan idag och dom har inte fått mitt läkarintyg, så ringde jag
jobbet och dom har bara kopior samt lönekontoret, dom jävlarna har slarvat bort
mitt orginal och inte ens skickat det till Östersund eller vart de nu ska.
FY FAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!
Hur i helvete kan man slarva bort ett orginal??
Inte nog med det sen får jag reda på att man ska lämna intyg till Intressekontoret med annars drar
de 10 procent av lönen, och det skulle man visst tagit reda på själv!!


Jag är så ARG nu så det finns inte ord..........

Så nu måste jag fixa ett nytt intyg för att skicka in........MORR

Fan vad jag vill bort från SKF skiten..........

HATA


Kommentarer
Postat av: Nela

skit pga inlägget du skrev antar jag..? hoppas det ordnar sig. hatar när sånt händer!



nu för tiden gör väl inget speciellt... börjar jobba imorgon så det blir nog spännande



du då?

Postat av: Nela

hej. visst hade vi kunnat prata på msn men jag använder tyvärr inte det. har aldrig gjort de. gick in häromdagen för att adda en kompis från finland o fatta knappt hur man gör. haha.

2008-11-27 @ 20:41:27
URL: http://vrionela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback