Snow och utan mat :P

- Vi borde köla varann!


Igår var väl inte en jättebra dag som sagt, men slutet blev helt okej.
Det började snöa lite igår kväll, då blev man ju inte så värst glad eftersom jag
ännu inte har fått på mina vinterdäck på bilen :P
Jag vet börjar bli lite sent ute nu, men R och jag ska byta däcken på min och mamsen
bil imorgon. Så om de är halt och kyligt ute idag så får jag väl hålla mig inne då.
R ska till Ullared och själv får man ligga här i soffan, jag har inte ens något gott
att äta till middag eller att snaska på ikväll och lönen kommer inte förrän på tisdag *orka*

Så dagen för min del blir lugn, idag ska jag iaf läsa garanterat!

Förresten så fick jag ett brev från polisen igår, jag är kallad som vittne vid en stöld
i lägenheten bredvid R där han bodde innan vi flytta ihop. Så skall förhöras i mitten på
december, hoppas dom fått fast någon av killarna som gjorde inbrottet.


Sådana hör kakor med mjölk hade inte suttit helt fel! ;)


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Helena

Har heller inga vinterdäck förrän imorgon.

Höll på att åka av vägen i morse då bilen gled och snurrade. :S

2008-11-21 @ 12:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback