Stan med Julie!

Det blev ingen läsande för precis när jag bestämt mig för att åka ner till Paprika först
så ringde Julie :) Åkte och hämta upp henne så åkte vi in till stan där hon lämnade
tillbaka en tröja och sen satte vi oss på Fröken Ohlssons Café, typ ett av de få kafeér
jag brukar fika på när jag väl gör det ungefär en gång om året.
Är verkligen inga fikamänniska men det var trevligt, vi smed storsinta planer =)

Sen vid 4 var parkeringen slut och Julie skulle träffa Mary, så jag åkte hem men först
behövde jag köpa ett fälgkors eftersom jag måste byta till vinterdäcken och muttrarna
där är lite större än de på sommardäcken och då passar inte den muttersaken som
finns bak vid reservhjulet till dom.

Kom i alla fall precis hem och har ätit en musig  baguette med kycklingvitlöksröra från Paprika.
Men denna gången handla jag den i Nordstan, dom är lite mer generösa där än på Allum.

Väntar på att älsklingen ska vakna snart så man kan få kramas!

Nej ha de nice!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback