The Hills!

- You're the reason that I'm breathing..


Nu ligger jag här i soffpotatisläge med datan på låren och bena på andra soffkanten och laddar upp inför
ett litet The Hills maraton med de nyaste avsnitten från säsong 4 som hittills kommit.
Orkar inte vänta på att svenska MTV ska visa dom :P
Bredvid mig finns pepparkakor och julmust, alltså en myspys night med mig själv eftersom hjärtat
åkt till jobbet nu. Perfekt och en sådan här novemberkväll då vinden viner och regnet öser ner!

The Hills är en serie jag följt sedan den kom efter Laguna Beach. i really love MTVs serier!
Man kan inte undgå att bli avundsjuk på de karliforniska klimatet och de fina husen och allt
annat skoj som finns där, kanske man en dag får se Kalifornien med, men först ligger Brasilien
och väntar, bara 2 och en halv månad kvar till vi lyfter från Arlanda. LÄNGTAR ihjäl mig!

Brukar ni titta på The Hills? Vem är eran favorit isf? =)

Min är Lauren och har varit sedan Laguna Beach.


Audrina och Lauren från The Hills



Nej nu startar vi showen!

CIAO!/ Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback