Jävla konka då!

- Wish you were here..


Tidigt imorse så var första nyheten som man läste , Sterling konkurs.
Då blev man ju "så glad" eftersom jag och R hade bokat våran hembiljett från Arlanda till Göteborg med Sterling,
efter vi varit i Brasilien.
Pengarna får man ju inte tillbaka men tur att det bara var en väg vi hade bokat med dom
då blev det ju inte alltför mycket pengar som man förlora jämfört med vissa andra som har större otur.
Stackars de som förlorar sina jobb med :(

Jag bokade i alla fall nya biljetter så flyger med SAS nu både till sthlm och hem från sthlm, får bara hoppas nu
att inget annat oväntat inträffar på flygmarknaden, jag vill ju så gärna resa iväg nu, men de är fortfarande 3 månader kvar.
Men men tiden går rätt fort, snart är det ju redan jul.

Nej nu ska jag läsa lite andra bloggar :)

CIAO! / Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback