Förkyld :(

- Sexy!

Okej i fredags tyckte jag det var lite konstigt när näsan bara börja droppa lite då och då, tänkte
om jag höll på att bli förkyld men jag hade ju inte kännt något annat som ont i halsen eller
nåt som man annars har innan en förkylning och sen under fredags natt blev jag vrålförkyld och är det
fortfarande :( Jag verkligen HATAR att vara förkyld, bland det värsta som finns. Man kan inte andas normalt
och allt känns tusen gånger jobbigare.




Igår var ju jag och hjärtat och såg The Dark Knight, den var faktiskt riktigt bra, Jokern var absolut
bäst, synd att Heath Ledger inte lever nu bara. Bra skådespelare.

Nu har jag precis testat göra ekströms paj som är typ färdig som man bara häller i en form, det är hallon/björnbärs smak =)

Ska läsa i Luftslottet som sprängdes nu! Sen när R är hemma ska vi se på 27 dresses och Michael Clayton.

Måste vila innan jobbet börjar imon igen..

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Helena

Inget kul att vara förkyld.

Tycker jag har varit det till och från hela året, speciellt nu i sommar. :S

27 dresses har jag hört skall vara bra och PS.I Love You va bra! Jag satt med tårar under hela filmen. :P

2008-09-07 @ 16:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback