Förkylning och träningsvärk!

Hej, var några dagar sen man skrev sist.
Orkar inte uppdatera allför ofta här under vissa perioder.

I helgen så var jag och R i Alingsås under lördagen och hade lite picknick i Nolhagaparken.
Var ju jättefint väder då. Fick ont i halsen i torsdags och sen blev jag halvt förkyld till helgen
men jag tränade som vanligt, hade ingen direkt förkylming som satt sig i kroppen.
Har väldigt svårt för att bli riktigt sjuk, som tur e!

Så under söndagen körde jag 40 min crosstrainer och sen en timmas hårt ben och bröst pass.
Vilket ledde till en hemsk träningsverk under måndagen, då man varken kan böja bena upp
eller neråt, usch :( Har fortfarande lite värk kvar men förhoppningsvis är den borta imon,
fick hoppa min promenad imorse och vilade från gymmet idag.
Men hoppas att bena mår bättre imon :)

Har varit snorförkyld idag och allt har satt sig på stämbanden så låter halvt whiskeyhes.
Men det börjar släppa nu.

Om en månad åker jag och älskling till Paris!! <3 och om två månader exakt åker vi till
Thailand, läntar så! 3:e gången gillt nu...

Förra året på Phuket, Karon Beach


CIAO!




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej Isabella. För tillfället räknar jag inte kcal. Den dieten jag håller på med nu äter jag tills jag är mätt. Om du går in på denna sidan http://www.markazits.com/diet/bmi.php

så kan du räkna ut hur många kcal vid bibehålla vikten och viktnedgång. Även räkna ut dit energibehov osv.

Kram

2009-04-29 @ 23:18:18
URL: http://madeleinedavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback