Helt utmattad!

Denna helgen har varit rätt så lugn, fast det brukar ju mina helger vara :P

Igår var jag och R ute på Olympiatravet på Åby med Rs mamma och hennes gubbe.
Det var rätt så skoj, var nära man hade haft chans på vinst men den turen
går aldrig min väg.
Sedan när vi kom hem så åt vi middag, spela lite Guitar Hero och kollade på
Flags of our fathers, som var sådär tycker jag lite seg.

På förmiddagen idag var vi på gymmet  och först körde jag crosstrainer 30 min
därefter biceps, rygg och mage. Var helt död efter passet nästan så jag trodde
jag skulle spy.

Så nu har jag bara legat inne på soffan och vilat och tagit mig ett bad.

R är inte hemma just nu så de är lite skönt att ha lite fri tid här för sig själv!



Have a nice day!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback