Så var denna helgen slut..


Tiden går för fort när man är ledig..

I fredags var vi förbi mamsen en sväng med Lilly :)
Sen gick vi hem och kolla Champions Leauge, var sådär.
Bolt sprang inte sitt snabbaste och Musse är inte alls i form på 3000 m hinder.
Sen gick jag och la mig, får inte sovit så mycket på vardagarna, så behövde sova ut.

Igår var jag uppe hos mamsen igen med Lilly, för R skulle storstäda här hemma
och plutten är livrädd för dammsugaren, samt att han skulle moppa golven.
Där var vi i några timmar, väntade på min ena bror och syrran så dom kunde säga
hej till Lilly. Min syster har precis flyttat hemifrån nu till en lägenhet i Majorna.
Fram mot kvällen körde vi mamsen in till Oakley's där hon skulle på min mosters 60 års
kalas.

Jag och R gick och åt på BK sen gick vi på bio och såg Public Enemies som var rätt bra,
jag tyckte däremot slutet var sådär. Johnny Depp spelar huvudrollen i filmen, han är en
skådespelare som verkligen kan gestalta många olika karaktärer, han kan ju spela
allt från komedier till actionfilmer.




För en stund sedan kom vi hem från Allum, ibland är det skönt att ha en köpcentrum på 5 min avstånd
från där man bor om man har tråkigt och inte har lust att åka in till Gbg.

Snart blir det middag!

Ha de gött!

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback