Skum dröm!

Sitter på jobbet och är tröttare än tröttast *gäääsp*

Har drömt en helskum dröm inatt, om att någon 17 årig kille hade upptäckt
nåt nytt sprängmedel, samt att han tillhörde någon sekt.
På något sätt skulle han spränga olika platser på mitt jobb där glas finns t.ex fönster.
Så i drömmen när man gick på jobbet, kommer en insatsstyrka från polisen
och meddelar detta vad killen har för planer. Men bara jag och några arbetskamrater
får reda på detta och 17 åringen kan på något sätt läsa var man är via sitt gömställe
nånstans  här i Göteborg och då undrar jag hur. Sen visar det sig att det har kommit en
till birma till mig och jag har min Lilly på jobbet, den nya birman är ond och hon har någon
grej inopererad så att kilen kan begå sitt brott genom att ta reda på var vi är. Han hade antagligen
försökt få oss att tro att den andra birman var Lilly.
Så jag försökte åka hem från jobbet, men de gick inte och sen vakna jag.

Helt sjuk dröm! :P

Går inte att få in någon bild nu.

Ha en bra dag!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback