Ledig idag!

- Min struts!

Idag har jag minustid och jobbar därför inte. Vi måste gå minus 16 timmar för
att det är så lite att göra på jobbet. Vilket är skönt men om det skulle öka till plus
så ska vi jobba dubbelt så många timmar typ upp till och med  +150 timmar likadant
som nu vi kan gå-150. Vill verkligen hitta nåt annat jobb men som det ser ut nu
med lågkonjukturen och alla som förlorat sina jobb redan så är det nog inte så lätt att
hitta något annat på marknaden.

Idag ska jag och R till gymmet, sen blir det till att städa en del hemma och
därefter tacos & myskväll Vår vanliga fredagsspecialité. ska väl försöka kolla
lite på Let's Dance med.

Bara lite mindre än två veckor kvar nu till vi åker, längtar!



CIAO!

Kommentarer
Postat av: Nela

hej gumman. läget? jag har 36/37 i skostrl typ. haha, har du 35? va sött! =) idag ska jag jobba.. ha så mysigt ikväll. kram nela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback