Lite seg

- Bad boy...

Som ni säkert märkt så är jag lite seg för tillfället med att uppdatera min blogg.
Anledningen är att jag är lite för trött för det, är så mycket annat jag har att tänka på
nu. En orsak är jobbet som man ska tillbaka till på onsdag, något jag verkligen INTE
ser fram emot, finns inget ställer jag ogillar så mycket som det.
Tur att man bara behöver jobba ca 3 veckor och att man sen är ledig igen och
åker till Brasilien.

I förrgår så var C och hans tjej V här, C hade med sig sitt nya xbox så vi spelade lite.
Söndagen var lugn, gjorde ingenting haha =)

Idag ska vi väl åka och träna, var typ en vecka sen nu.



CIAO!

Kommentarer
Postat av: Nela

hej. va gött att sola o träna! simmar du nån gång också? det finns väl det i kristineldal? eller?

hos mig händer inte så överdrivet mkt. har promenerat, städat, kollat loggar o ska snart läsa tidningar. =) vad kostar det att sola där du solar och är det bra? kram

Postat av: Anna

heeej puff.

humpf, min helg sög... jobbade 24h ju =/ å nu jobbar jag sent hela veckan...sicken skit...

pussssssss

2009-01-05 @ 15:29:43
URL: http://kickan.bloggspace.se
Postat av: Nela

vi får åka och sola tillsammans nån dag tycker jag. vad ska du göra ikväll? msn? kram

2009-01-05 @ 20:11:23
URL: http://vrionela.blogg.se/
Postat av: Nela

hej. jag har varit online hela kvällen men inte fått nåt medd. fan va krånglit det ska vara nu när jag väl fått tummen ur och lärt mig att adda dig. haha. vilka filmer har du sett? tipsa gärna. jag är så dålig på det med filmer. såg precis "Klienten" faktiskt på 1:an. den var bra. susan surander är så jävla bra skådespelare. har du sett den?



go natt tjejen. kram nela

2009-01-06 @ 00:52:13
URL: http://vrionela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback