På kalas idag

- Stay with me don't fall a sleep to soon, the angels can wait for a moment..

Då blev man väckt av R för cirka en timma sen som tyckte jag behövde gå upp så
jag kan somna ikväll och inte ligga vaken hela natten som jag gjort de senaste två
söndag mot måndag. Han åkte iväg til lgymmet nyss, men jag var där igår så idag vilar
jag.

I eftermiddag så ska vi på kalas hos Rs kusin som fyller 18 år. Innan det så åker vi
till Rs mamma för hon skulle visst intervjua mig eller vad det var. Något slagas extra
arbete som hon har.

Nu är det bara 10 dagar räknat med denna dagen kvar tills vi åker, undrar när resfebern
börjar komma :P




CIAO!

Kommentarer
Postat av: Nela

jo det är bara bra. själv då? kram

Postat av: Nela

hallå. idag har jag jobbat, kommi hem o städat o ska snart laga mat =)

du då? kram

2009-01-21 @ 17:15:48
URL: http://vrionela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback