ZZZzzZZzzzzz...

- I was made for lovin' you baby!

Herregud vad trött jag är, försöker vända på dygnet så man ska orka gå upp tidigt imorgon
när jobbet börjar igen. *GAAAHH* Vill verkligen inte dit!! Får sådan ångest usch....

Funderar på att stanna kvar i Brasilien när man väl är där och aldrig åka tillbaka hit,
men de går ju inte. Men det hade inte varit helt fel att jobba och bo utomlands några år.
Typ bo i Australien eller L.A eller något annat land där klimatet är hyffsat :)

Ska väcka min plutt om en halvtimma, ska kanske åka till gymmet idag men
känner mig halvkrasslig. Får se hur det blir med det.

Nej lämnar er med en avkopplande bild från hotellet vi kommer bo på i Pipa.
Den hängmattan ska jag lägga beslag på där nere hehe!



CIAO!

Kommentarer
Postat av: Nela

hej hej =)

thrillers gillar jag med. har du sett den med angelina jolie och antionio banderas? idag vette fan vad jag ska göra...än. får ta dagen lite som den kommer. tråkigt väder! du så? gymma? dutig du är. jag har ditt nr nu så kan slå en pling nån dag eller messa så kan vi åka o sola eller nåt. kram nela

Postat av: Anna

de gör du rätt i... =) den hade ja aldrig lämnat... ;) pussssss

2009-01-06 @ 15:52:59
URL: http://kickan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback