Battlefield

Ligger här i soffan och tar det lungt.
När jag vaknade vad det soligt och blå himmel ute nu är det grått och mulet.
Så på en film igår som heter Flyga Drake, har läst boken så ville se filmen med.
Kan ju säga att boken är mycket bättre, men filmen var också bra.
Jag är ju en riktigt bokmal, slukar böcker så läste ut 6 stycken borta
i Thailand varav en var då Flyga Drake.

Senare idag ska vi storhandla, måste skriva en lista på vad vi ska handla
inför Rs kalas för familjen som han ska ha på lördag.

Annars vet jag inte vad som händer sen, om man kanske hittar på något.
Som vädret ser ut så verkar det inte vara lovande.

Ha en bra dag med er, haha skriver som om ni är massa som läser min blogg
och ändå är det nog bara en handfull person som läser den.

ibland finns det perioder då jag inte skriver nåt men känns väl som att man inte
har lust att skriva när inga läser... men ibland skriver jag för min egen skull.

Här är en låt jag fastnat för med Jordin Sparks - Battlefield



CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback