Seven Pounds

Jag och R har precis sett färdigt på Seven Pounds, en film med Will Smith i huvudrollen.
Den var en av de bästa jag sett i år! Men en del tårar fälldes kan jag säga.
Den som har producerat den filmen har även gjort The Pursuit of happiness som även
där huvudrollen innehavs av Will och är en fruktansvärt bra film.


Försöker få in en bild men blogg.se verkkar krångla just nu så vi får hoppa det.

R var glad över buketten, tallriken & kortet han fick utav mig förut, bästa paketet
kommer på posten om två veckor, och innan det har han även fått
MotoGp2008 till PS3.

Nu ska vi äta gräddglass & jordgubbar! *mums*

CIAO!

Kommentarer
Postat av: helena

Va najs! hälsa rickard grattis från mig ^^ vi får ses när jag kommer hem, isa :) Kram nena

2009-07-20 @ 21:29:48
Postat av: Fru Evelina

seven pounds är en jättebra film!



tack för dina fina ord, jag älskar att ta kort =)



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback