Längesen jag skrev nu!

Okej nu får jag väl ta och uppdatera lite på det senaste som varit :P

Var ju som sagt i Brasilien, Pipa för en månad sen.
Och vad ska man säga, havet var underbart och det var väldigt mycket vågor.
Dom fick man verkligen respekt för. Vi såg lite delfiner.
Hotellet var helt okej dock så anser jag att Ving ljög i sin beskrivning av hotellet
och rummen, men vi överlevde i alla fall :)
Kopplade av så mycket man kunde och åt ute på kvällarna, maten var sådär.
Blev istället att man dom sista dagarna bara längtade hem till Sverige och
alla olika sorters mat som finns här hemma. Det var också vääääldigt dyrt i Pipa
just den säsong vi var där, dyrare än att ha Euro och handla i Europa.
Så man blev lite besviken. Men dom pengarna kom till väl nytta här hemma i  Sverige istället..
Varmt var det, mellan 28-34 grader varje dag. Segast med resan är såklart flygningen. Usch.
Men men hem kom vi alla fall fredagen den 13:e feb haha. Exakt en månad sedan idag.

Framför Praia Do Amor - Kärleksstranden :)
 
Utsikt över Amor

Dressed up for one evening
 
Me and kärleken =)

Utsikten från vår balkong på hotellet.

Poolområdet.


Orkar inte lägga in fler bilder :P

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Nela

Ååå va fina bilder. å va fin du är! har tänkt på dig och undrat varför du inte skrivit osv. trodde du stannat kvar där nere, haha =)

hoppas allt e bra me dig gumman. puss o kram

Postat av: Anna Piff.

hej Puff :) länge sen länge sen :)

allt bra me dejjj?

med mig e det bara bra...sitter på jobbet nu, jobbat helgnatt... så nu om några min slutar jag och är ledig tills nästa helg :) mycket bra...

jo alla på hela skf är lediga vecka 15 :)

ska bli härligt faktiskt..

tack förresten :) ska försöka lägga upp lite mer saker fram över...

pussar

2009-03-22 @ 05:36:10
URL: http://kickan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback