Underbar

Idag har man ju varit ledig från jobbet så jag sov nog ca 9 och en halv timma,
kände mig verkligen utvilad när jag vaknat.

Åkte iväg en sväng till Allum för att hitta ett fotoalbum som tar 11X15 i storlek på kort.
Standard storleken är ju 10X15. Till slut hittade jag ett på Bokia.

När jag kom hem igen satte jag in 100 bilder från thailand och brasilien som tagits
och som jag valt att framkalla. Det blev jättenice. Är inte så mycket för att pyssla o knåpa
så scarapbooking hade inte passat mig. Speciellt inte när jag inte har tålamod för att
sitta och pilla.

Sen hade jag även fått en lapp som R hade lämnat på datorn imorse där han skrev
att han skulle bjuda mig på en härlig fin middag ikväll här hemma med Oxfilé och potatisggratäng :)
Så nu sitter jag och väntar på att maten ska bli färdig.

Hur kan man ha träffat en sån underbar kille som R?? 
 

På hotellrummet i Brasilien lite solbrända :P


 



Let's Dance final ikväll med hejar på Magnus faktiskt, han som e så stor o lärt sig dansa så bra :)

CIAO!

Kommentarer
Postat av: nela

ååå snygga och bruna ni är

Postat av: Piff

mjo det är okej me mej, mycket runt om mig, mycket som skall göra....allt är en enda röra och super stressigt är det =/ men men..



fint kort på er två :)

puss puff

2009-04-01 @ 16:51:36
URL: http://kickan.bloggspace.se
Postat av: Nela

hallo i stugan! hur e läget?

2009-04-01 @ 20:31:52
URL: http://vrionela.blogg.se/
Postat av: Piff

haha, tack :) tycker min frissa va fin :)

de e mycket me huset, renoverar och dränerar och ska få ihop det med ekonomin samtidigt..

men de e iaf bra väder :P

pussss

2009-04-01 @ 20:49:58
URL: http://kickan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback