Vår i luften!

Vilket underbart väder vi haft här i Göteborg idag, 8 grader ute och sol!
Jag och R åkte in en snabbis till slottskogen och kollade mina favoriter pingvinerna :)
Därefter blev det ett besök ner till Kungsmässan. 
På hemvägen stanna vi på IKEA och åt middag där, vi orkade inte göra något hemma idag.

Känns som att våren kan vara på ingång men man vet aldrig, i fredags var det ju hur mycket
snö som helst ute. Dom två senaste åren har jag vi exakt denna tiden av mars månad varit
i Thailand och då när man varit där så har man läst att här hemma i Sverige har det varit snökaos
så som sagt man vet aldrig om det kommer snö i slutet på mars igen :P

Nej nu ska jag spela lite NFS Underground med R, köpte ett PS3 när vi kom hem från
Brasilien för pengarna som blev över av resan. Jag köpte också Guitar Hero World Tour,
fy satan vad kul det är att spela det!

Pingvinerna förra året i maj i slottskogen =)


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Nela

hej! jo, blir det som planerat så ska han jobba som snickare.. hur mår du då? gör du nåt kul i helgen? kram på dig

Postat av: Nela

grym låt. jag gillade inte heller den i början, men nu är den bra! :D gött att du la upp den..

vilken film såg ni igår då? kram

2009-03-22 @ 17:20:31
URL: http://vrionela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback