Om en vecka så..

åker jag och älsklingen till Paris!!!


Ska bli så kul!

Igår var jag och R på en liten biltur, de sluta med att vi hamnade i Skara :)
Bert Karlssons kära hemstad.

Vi åt på en pizzeria/restaurang där och jag åt en tallrik med pommes, fläskkarré
och bearneisesås. Fick unna mig det!
Skara kyrka är ju rätt känd eftersom den har två torn, tog en bild på den.



Eftersom det var en helgdag igår så verkade det inte vara mycket folk ute.
Kändes nästan som en spökstad :P

Hittade även denna byggnad :)



Nu har jag ätit tacos, nyttigt och proteinrikt , behövs efter ett hårt träningspass som jag körde
tidigare idag. Ska kolla på talang sen och Berg flyttar in.

Förresten såg en grymt bra film igår som vi hade hyrt den heter Taken.
Handlar om en far som bara har ett visst antal dygn på sig att hitta sin dotter
som hamnar i en trafficking härva. GRYMT BRA FILM, Liam Neeson har huvudrollen.



Nej nu ska jag kolla lite på gymgrossisten, see ya!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback