Träning!

So it's been awhile sence the last time I wrote here :)

En update på vad som varit.


För två helger sen var vi på R's syster konfrimation som var okej, det tråkiga är ju att sitta

i kyrkan och behöva lyssna på allt babbel.

Jobbet rullar på som vanligt, inga varsel än eller något sånt som dykt upp.
Dock är väl inte orderingången nu så bra och vi klarar oss tack vare att valutan varit låg.
Förra veckan tog man det bara lungt på helgen.

Annars så tränar jag ju för fullt nu om dagarna , så det känns som om man inte gör
något annat än sover,jobbar, äter, tränar osv.
Men det är skönt att verkligen kommit igång med allt, kör mycket styrketräning nu
och även intensivt med intervall på crosstrainer eller powerwalks.

Så får väl se om det blir lite resultat! :)
Favoriten just nu på gymmet är knöböj och att träna benen för där märker man att man
blir mycket starkare samt att man får en snygg bak och fina lår :) Alla benövningar gillar
jag även om man är helt död efter ett benpass.
Synd att inte fler tjejer ger sig på att träna mer styrka frö dom tror att dom ska bli biffar,
men så är det inte du formar kroppen, blir starkare och får mycket finare figur.
Biff eller ja vad man nu vill kalla det kan du endast bli om du äter
massa för att bygga upp dig och gå upp i vikt. Visst man måste äta mer för kunna träna
styrka och ha musklerna kvar, men du behöver inte köra på överdrivet tunga vikter och äta
som en gris eller preppa, då blir man stooor :P



Idag blev det lite bänkpress i smithmaskin och lite övningar med lösa hantlar på 10kg.
Magen tränades, börjar bli riktigt stark där, sen körde jag intervall i 40 min på crosstrainer.

Ikväll blir det Eurovision song contest för hela slanten, innan det en powerwalk
och nu ska jag joina hjärta på Guitar Hero.

CIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback