I just lööööve it!

Har under en månad nu läst ut 3 biografier och håller på med en tredje!

De 3 jag läst är Mötley Crüe "The Dirt", Ron Jeremy "Hårdatse mannen i showbiz" och
The Heroin Diaries med Nikki Sixx. Dom rekommenderar jag er verkligen att läsa!

Annars har fått fnatt på en låt som heter Trough the fire and flames
Dragonforce
heter gruppen, tänk om man hade kunnat spela gitarr så fort!
Har samma låt i ett spel på Guitar Hero och på medium är den typ omöjlig.
Väldiga skillnade på GH spelen, world tour klarar jag en del låtar på expert o
på Legends of rock III skulle jag inte ens klara hard haha. Nä får öva lite mer :P
Men iaf här är låten, kanske inte i allas smak men men :)



Förresten har varit ute igår och idag och gått 8km :)
Grymt bra för att inte tränat sedan juni månad! Så lat jag blivit men nu blir de andra bullar!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback