Väldigt längesen...

Var det sedan jag skrev något här!

2010 var ett hyffsat år iaf.

Åkte ju till Miami, South Beach i april där vi även åkte över en tur till Bahamas.
Sen i december så blev det Thailand för 4:e gången.

Började i en skola för att byta inriktning inom arbetslivet kanske, men det visa
sig enligt min åsikt att utbildningen var usel!!
Hoppade av utbildningen i början av december i alla fall.
Det fanns en annan utbildning jag hade velat komma in på, men fick endast komma
på intervju.

Nu har jag snart varit ledig i 2 månader utan att jobba eller plugga, kunde dessvärre inte få komma tillbaka
till jobbet i januari utan får vänta till 1 februari.

Har vairt på blå stjärnan idag med min ena katt Lilly, så just nu är hon där för utredning, vet inte riktigt
vad som är fel på henne, stackarn.

Hm, avslutar detta inlägg med en bild från South Beach o en från Key West! :D
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback